duminică, 10 mai 2015

Fotografia lunii aprilie 2015




Sub razele blânde ale soarelui de april mugurii pocnesc spre libertate, se deschid spre lume, colorând cu veselie şi dragoste oraşul trezit din somnul lung al iernii.
Primăvara şi ... Timişoara se completează reciproc. Anotimpul renaşterii desăvârşeşte frumuseţea oraşului, iar Timişoara oferă cadrul potrivit pentru desfăşurarea de forţe izbucnită din miezul naturii reînviate.
Pentru imaginea lunii aprilie am făcut o selecţie de 10 fotografii ce surprind această forţă incredibilă a primăverii şi schimbarea majoră pe care o produce într-un timp extrem de scurt.
Te invit să alegi fotografia care îţi este cel mai mult pe plac!

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Primele trei imagini alese au fost: 
Ianuarie

Februarie

Martie
.

4 comentarii:

  1. Ce zi superbă de primăvară ai prins, cu un cer foarte expresiv!
    Oscilez între 1,2 şi 5. În imaginea 1 îmi place cum arată natura, copacii superb înfloriţi şi cerul. Mi-ar fi plăcut să prinzi în partea stângă mai mult din apă. În imaginea 2 îmi place "rama" formată din acea ederă, dar nu-mi place copacul din dreapta care strică tot. Şi imaginea 5 e drăguţă. Deci, finalista este totuşi imaginea nr 1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Cora, pentru analiză și pentru vot! ;)

      Ștergere