vineri, 6 noiembrie 2015

Fotografia lunii august 2015




„- Cri-cri-cri,
Toamnă gri,
Nu credeam c-o să mai vii...”
...dar uite că a venit, iar eu am rămas cu restanţe de astă-vară.
Luna august mi-a călăuzit paşii pe drumuri necunoscute până atunci. Am descoperit două localităţi fermecătoare deşi mai puţin vizitate.
Kesztely este o micuţă localitate maghiară situată pe malul Lacului Balaton având în „dotare” un frumos castel baroc, Castelul Festetics, al treilea ca mărime din Ungaria.
Maribor, al doilea oraş ca mărime al Sloveniei, recunoscut ca un mare producător de vin, este înconjurat de întinse plantaţii de viţă-de-vie, iar miezul localităţii este înţesat cu obiective turistice cu importanţă istorică deosebită.
Aceste două oraşe sunt cele care mi-au pus la dispoziţie „dotările” lor, pe care le-am captat în fotografiile de mai jos. Dintre acestea vom alege împreună imaginea lunii august.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
 Fotografia lunii iulie...

11 comentarii: